maanantai 4. tammikuuta 2016

Christmas

Joulu täällä oli todellakin erilainen kuin mitä se olisi suomessa ollut. Jäin yksin kotiin koiran kanssa, kun mun perhe suuntasi east coastille joulun viettoon. Jos mun joulu oli erilainen, niin olin kyllä vielä surullisempi mun kalifornian perheen puolesta. Joulu sairaalassa ja Ronald McDonald - talossa ei varmasti ollut helppo, vaikka saivatkin viettää aikaa yhdessä. Mun joulu ei tuntunut joululta, vaan enemmänkin vapaaviikolta kiireen keskellä. Kaikenkaikkiaan oli kiva ja rentouttava viikko, mutta ei mitenkään erityisen jouluinen. Enkä mä koko joulua yksin viettänyt, hilluin kyllä riittämiin muun suvun luona täällä! 


Parasta joulussa oli ehkä siihen valmistautuminen. Jouluisia taloja, joulumarkkinoita, jouluvaloja, joulukuusia.. Jos ootte nähneet televisiossa kuvia jouluisesta amerikasta, niin todellisuus on vielä hulppeampi. Talot on vuorattu erilaisilla valoilla ja tuntuu, että naapurit tosissaan kilpailee siitä, että kenellä on hulppein talo. 



Käytiin San Josen Christmas in a park - tapahtumassa, joka on kuuluisa jokavuotisista hulppeista joulumeiningeistään. Oli joulumusiikkia, kaakaota, satoja joulukuusia, jouluvaloja, luistelurataa ja huvipuistolaitteita. Jouluhullulle ihan huippu kokemus! Harmi kun en saanut sieltä hyviä kuvia, kun oli niin paljon ihmisiä ja pimeetä. 

Joulun aikana mulle on tipahdellut myös ihania kortteja ja paketteja postissa ja oon superkiitollinen kaikille, jotka mua on ilahduttaneet! Lisäksi mun perhe ja suku täällä muisti mua myös kivoilla lahjoilla :) Saan kyllä olla niin kiitollinen tästä perheestä. Nää on niin hyväsydämisiä ihmisiä koko suku, että oon kyllä etuoikeutettu kun oon saanut tutustua näihin!






 Joulun kruunasi viikonloppu, johon kuului uudet yökkärit, kynttilöitä ja Harry Potter - maratooni!

- E




Ei kommentteja: