sunnuntai 19. heinäkuuta 2015

Introduction

Moikkamoi!

Nyt joku varmaan ihmettelee, että mitä ihmettä? Rehellisesti sanoen täytyy myöntää, et niin mäkin! Blogi? Minä? Minä ja blogi? En tiedä tuleeko tästä ikinä mitään, mut täytyyhän sitä joskus yrittää juttuja joiden onnistumisesta ei oo ihan niin varma. 

No, tässä sitä kuitenkin ollaan. Eniten ehkä siks, et elämä on kutkuttavan kivaa ja se sisäinen kirjoittaja mussa tykkäis joskus kirjottaa elämän hauskoista jutuista. Kirjoittaminen oli mulle nuorempana elämäntapa: mitä ikinä tapahtukaan, tykkäsin kirjoittaa siitä.  No, ammattikorkeakoulu tappo mun luovuuteni siinä määrin. Kirjotin kyllä paljon, mut vähän tieteellisempää tekstiä. Rakkaus kirjoittamiseen tukahtu, kun se on oli oppimispakkopullaa.

No mistä mä sitten bloggaisin? Kliseisesti sanottuna kaikesta. Elämästä. Elävästä elämästä. Elämä on upeeta just niin kauan, kun muistaa suhtautua siihen sillä tavalla. Jokainen päivä on täynnä hienoja hetkiä, kun vaan tajuaa pysähtyä etsimään niitä. Tykkään täysillä tavallisesta arjesta, jota voi elää nauttien niistä pienistä kivoista jutuista, joita sinne joukkoon aina ilmestyy.

Mitä mun arkeen sitten kuuluu? Musiikki. Urheilu. Ulkoilu. Eläminen. Seurakunta. Ruoka. Ystävät. Perhe. Ja paljon muuta, mutta tässä varmaan ne ydinpointit.





Kuka mä sitten oon?
23-vuotias sosionomi. Perusluonteeltani lempeä ja rauhallinen. Kunnianhimoinen. Elämää rakastava ja siitä täysillä nauttiva. Sopivasti hullu aina välillä. Liian vakava aina joskus. Outo hihittelijä. Neiti näsäviisas (valitettavasti).

Jos siis uskallat, niin hyppää kyytiin! Tästä voi tulla pomppuista, mutkaista, tai sitten tosi unettavan tylsää. Voi hyvin olla, että kirjotan seuraavan kerran puolen vuoden päästä. You never know. Elämä on seikkailu ja mitään en takaa, mutta oon nyt muutaman päivän mutustellut ajatusta blogista ja jotenkin on ollut sellainen olo, että nyt täytyy testata siipiä tälläkin osa-alueella. Parasta elämässä on se, että se on just sellaista millaista päätät siitä tehdä. Asenne ratkaisee. 

- E

Ei kommentteja: